czwartek, 21 lutego 2013

szacunek.


Szacunek ?
Po dzisiejszym dniu z małą pomocą jednej bardzo ważnej w moim życiu osoby postanowiłam dodać ten wpis .
Czy rozumiecie pojęcie szacunku? Od pewnego czasu zaczynam rozumieć ze ludzie z wiekiem nie mądrzeją a niektórym wręcz tego rozumu ubywa .Jak można nie szanować człowieka który kiedyś tak bardzo pomógł nam w życiu tylko dla naszego widzi mi się ?? Patrząc na świat jaki mnie otacza wiem że szacunku w nim nie ma .dlaczego? Nie wiem .Ale powiem wam tyle że jeżeli ktoś nie szanuje mnie to i ja nie szanuje jego prostu układ wiązany .Każdy z nas ma własne sumienie które powinno nam podpowiadać jak żyć .Tylko jak widać niektórzy go nie używają .Czy to kwestia wychowania czy charakteru trudno powiedzieć .Jednak chce powiedzieć wam kilka zasad o których powinniśmy pamiętać .
-Możemy kogoś nienawidzić ale musimy szanować  
-Kobieta zawsze powinna być szanowana przez mężczyznę
-Nie ważne jakie mamy z kim stosunki kultura wymaga szanujcie się !!
Mamy 21 wiek i zachowanie gbura z przed 50 lat już całkiem powinno zaniknąć .
To chyba tyle na dziś
Pozdr.Sylwia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz