środa, 13 lutego 2013

Fotografia jako hobby ;*

Więc tak ;d postanowiłam powrócić i dodać jeszcze jeden wpis ;p ale to tak o wszystkim i o niczym ;) Nie wiem ale od pewnego czasu baardzo lubię robić zdjęcia ; ) tylko z moim skromnym aparcikiem to niewiele mogę zrobić ale trudno ;/ robię na ile mnie stać ;) może kiedyś uda się kupić to o czym się marzy ; ) miejmy nadzieję że uskłada się potrzebna sumka i będzie mały "prezencik". Nie muszę mieć osoby do pozowania ;) może to być jakiś ciekawy widoczek albo inna duperela :) która cieszy moje oko ;) Może to oznaka, że to moje nowe hobby ? Sama nie wiem : ) ale kto wie co za parę lat będzie się robiło ;d
Jak na razie dodaje kilka foteczek własnego autorstwa w zimowym klimacie ;)
Pozdrawiam Madzia ;*








3 komentarze:

  1. Fotografia to pasja i spostrzegawczość:)mój Kolega powiedział, że nie trzeba mieć super sprzętu tylko oko, pasję i chęci do nauki:):):)
    jak to wszystko masz to działaj:)
    A zdjęcia wyszły Ci Super:)

    Rena

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu a droga "życia" przed Tobą - niechaj będzie tak prosta, jak ta na zdjęciu nr 3:):):)
    Przyznam, że nie mogę się na to zdjęcie napatrzeć - takie śliczne jest i jakże wymowne:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia i świetne wpisy ;) widać że bardzo lubisz to robić ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń