wtorek, 19 lutego 2013

Coś z niczego!


Parę dni mnie tu niebyło ale już wracam z nowymi pomysłami które mam nadzieje was zainteresują ;*
No to dziś mamy wpis z serii Coś z Niczego ;)
Każda z nas ma w sobie coś z artystki  dlatego właśnie często zdarza się ze otwieramy szafę nie wiemy co na siebie włożyć wszystko wydaje nam się stare i jak że już oblatane .Dlatego też pan Bóg podarował nam kobietą wyobraźnie;) Kochane czy nie lubicie przerabiać starych bluzek swetrów spodni i tego wszystkiego co mieści się w naszej szafie na coś nowego  ;d Ja to bardzo lubię może nie koniecznie zimą bo wtedy nie maże o niczym innym jak ciepły gruby sweter kocyk moje ukochane łóżeczko wieczór i wtedy w moim czerwonym pokoju pojawia się iście wspaniała atmosfera do odpoczynku .Ale nie o tym dziś chciałam no to tak mam tu dla was kilka pomysłów na zrobienie czegoś z niczego oczywiście samemu . Bo nie chce słyszeć że któraś z was nie da rady bo to nie dla niej to za trudne nie nie spróbuj a dopiero potem mów że nie potrafisz .
No więc tu seria ubrania i dodatki  .;*






 I tu pokazałam wam parę prostych rzeczy które można bez problemu zrobić samemu ;)
Zbliża się wiosna za chwile lato otwieramy swoje szafy i robimy wielkie porządki wiosenne
Dziewczyny nożyczki igły i nitki  w ruch;*
Sylwia ;) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz