piątek, 15 lutego 2013

diety !


Odchudzanie diety ;d
Dzięczyny Która z wasz nie marzy o figurce jak modelka co ??
Chyba takiej nie ma każda marzy o te ze gdy przyjdzie lato będzie mogła się pokazać w skąpym stroju kąpielowym z pięknym i wysportowanym ciałem ;)
No to tak może podzielę się z wami swoimi doświadczeniami ii dam kilka rad ;)
Kiedyś byłam bardzo otyła i nie wstydzę się tego przyznaje się bez zbędnego ale że wyglądałam jak 300 tonowy słoń bo nie o to tu chodzi żeby robić z siebie ideały jak się nimi nie jest .
No wiec jak osiągnęłam to co osiągnęłam chyba zbytnio się do tego nie przykładałam wchodząc do gimnazjum byłam jak na swój gust już chuda powiedzmy przeciętna warzyłam wtedy 52 kg i z tą wagą czułam się naprawdę świetnie .;) Jednak upłynęło 3 lata i znowu się zapomniałam w zeszłe wkacje uświadomiłam sobie to że znowu zaczynam przybierać na wadze i trzeba to rzucić .Wtedy zaczęły się diety przeróżne . Ale czy tak naprawdę to ma sens niee !! Zdrowe odżywianie da o wiele więcej niż głodówki a potem opychanie się wszystkim co nam wpada w ręce a jak do zdrowego trybu życia dodamy ruch to już nie mamy się o co bać nasz figura na pewno będzie w porządku  ;)
Ja obecnie musze schudnąć i chce bo po prostu źle czuje się przy obecnej wadze więć postanowiłam wrócić do tego co robiłam pod koniec wakacji a mianowicie zdrowa dieta !+ ćwiczenia i rowerek stacjonarny i mam nadzieje że osiągnę swój cel !
Wam życzę tego samego a przy okazji zachęcam do ćwiczeni chłopaków wierzcie mi wysportowany chłopak to zawsze coś fajnego ;**
 Pozdr .Sylwusia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz