czwartek, 21 lutego 2013

Nie mów hop póki nie spróbujesz ;*



Heej ;* 
Dawno mnie tu nie było bo zaledwie tydzień ;d ale to wszystko przez to że nie było czasu i weny ;) a jak przyszła wena to już siły nie było :) 
Więc tak w poniedziałek po kilku lekcjach pojechaliśmy III B wraz z III A i paroma osobami z II A na lodowisko ;] powiem tyle na początku nie chciałam jechać bo nigdy tak naprawdę nie jeździłam na łyżwach kiedyś trzeba czegoś spróbować i to faktycznie był ten moment ;d Powiem tyle nie było aż tak źle jak myślałam ;) było suuperowo ;dd bardzo mi się podobało wreszcie nauczyłam się jeździć ; ) Pomimo 2 upadków nie zniechęciłam się bardzo do jazdy ;d bo już w sobotę powótóreczka ;* ♥ Zachęcam wszystkim jeśli nie umiecie jeździć na łyżwach warto się nauczyć ; ) przy okazji trochę ruchu Wam nie zaszkodzi, złapiecie świeżego powietrza a przy okazji możecie się dobrze bawić ;) 
Buziaki Madzia ;***






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz