środa, 13 lutego 2013

Sylwia


Witam was bardzo serdecznie ;*
No to może jako pierwsza przedstawię sie ja ;d
No wiec Sylwia ,Sylwusia i Miśtal jak to już woli ;*
W to oto zimowe popadnie przyszła mi do głowy pewna myśl może założyć bloga ale innego
Ponieważ posiadam już jednego   którego posiadam sama na innej stronie jednak on nie pozwala rozwijać swoich możliwości .A moja artystyczna szkolona dusza chciała by podzielić się z większym gronem ludzi tym co siedzi jej w w serduszku ;d I napisałam o tym do Madzi która jak się domyślałam zaraz doda ty wpis aby się z wami przywitać o ile jest wgl z kim ale mam nadzieje że tak ;)
Pewnie wszyscy jesteście co tu będzie z mojej strony na pewno pojawi się to co w danym momęcie przyjdzie mi do głowy jak się znam to zacznie się od mody a skończy na kuchni ;d
Mam wiele zainteresowań  i swój charakterek który pewnie nie wszyscy polubią ;d
No więc to chyba tyle na obecną chwile nie należy się zbytnio rozpisywać wieczorem postram się dodać coś co być może i was i mnie zainspiruje ;)
I tak oto zaczynamy pierwszy dzień z wami




2 komentarze: