sobota, 9 marca 2013

Dzień kobiet święto Kobie




Dzień kobiet święto Kobiet !<3
No to tak wczoraj mieliśmy dzień kobiet tak od samego rana się obijałam i śmiałam. A to wszystko dzięki naszym kochanym chłopakom którzy zrobili z siebie wariatów tylko po to żeby w ten szczególny dla nas dzień było nam miło ,a na naszych twarzach ciągle gościł uśmiech .
W ten dzień i mi towarzyszył mały stres .Ale chyba nie z powodu  prowadzenia tego dnia ale z powodu mojego brzucha .Nie ma to jak odchudzać się nie jeść słodyczy ,ziemniaków ,chleba .Myślisz że chudniesz wszystko jest ok. Aż nagle spoglądasz w lustro patrzysz na brzuch z myślą .Od tych ćwiczeń pewnie mam już fajny brzuszek .I nagle buumm szara rzeczywistość. Nic się nie zmieniło nadal jesteś małym grubasem !! Tak to był koszmar .Dlatego w dzień kobiet postanowiłam dać sobie spokój z dietami i ćwiczeniami taki mały prezent ,który sama sobie zrobiłam . Teraz zdecydowanie mam z tego powodu duże wyrzuty sumienia ale tego jak czekolada powiła mi humor nic nie zastąpi   .;d
A dziś kolejna sobota z serii Wolbrom .
No to tyle z tego co u mnie a teraz małe rozmyślania .
Kochani 8 marca co to za wspaniała data dla kobiet o które ma kto zadbać z rana złożyć cudowne życzenia ,zrobić śniadanie i wprowadzić w nastrój pełnej euforii .Ale mało takich mężczyzn ,chłopaków którzy potrafią się tak wspaniale zachować .Dlatego nie załamujcie się same zróbcie sobie mały prezent w tym dniu .Zakupy ,kino albo tak jak w moim przypadku czekolada i wieczory spacer  z przyjaciółmi .
I taka rada jedzcie rano śniadania nawet jak chcecie mieć chudy brzusio !!
Skutki takiego niezdrowego niejedzenia potem bardzo źle odbijają się na was .
A tu coś co mnie wczoraj doprowadziło do śmiechu mam nadzieje że i na waszych twarzach wywoła to uśmiech .
Pozdr.Sylwia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz